De HISWA Amsterdam Boat Show trok dit jaar ruim 35.000 bezoekers. Dat zijn er 5000 minder dan in 2016. Desondanks blijkt uit een eerste peiling onder exposanten van de HISWA AMsterdam Boat Show dat er ten opzichte van vorig jaar meer boten zijn verkocht. Daarnaast was het opvallend dat er sinds jaren meer jongeren op de beurs afkwamen.
Serieuze interesse
De HISWA mocht dit jaar meer dan 250 deelnemende bedrijven en ruim 35.000 bezoekers verwelkomen. Volgens de deelnemende bedrijven waren er deze HISWA-editie veel bezoekers met serieuze interesse. Eerste onderzoek onder bezoekers onderschrijft dat. Eén op de acht bezoekers (13%) geeft aan de intentie te hebben om naar aanleiding van de HISWA een aankoop te doen van meer dan €10.000.
Funsports Xperience
De vernieuwde Funsports Xperience heeft een positieve bijdrage geleverd aan het evenement. Er waren opvallend meer jongere bezoekers. De nieuw toegevoegde hal met spectaculaire funsportactiviteiten in het water kon ook rekenen op veel bekijks van de traditionele HISWA-bezoeker. Funsports waren de laatste jaren al onderdeel van de HISWA Amsterdam Boat Show, maar nog nooit zo groot als deze editie. In een nieuw toegevoegde hal van maar liefst 4.000m2, kon de bezoeker deelnemen aan talloze activiteiten op het gebied van wind-, golf- en kitesurfen, wakeboarden, suppen, skimboarden en gerelateerde sporten als skateboarden en BMX.
Hiswa te water
Bezoekers kunnen dit jaar van 29 augustus tot en met 3 september voor nog meer watersportplezier terecht op de HISWA te water in de Amsterdam Marina op de NDSM-werf in Amsterdam-Noord.
Meer weten?
www.hiswarai.n
l
Reacties 0
Log in om een comment te kunnen plaatsen